.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو ارشد کارگزاران:پیروزی 50 درصدی اصلاح طلبان در انتخابات


یک عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه اصلاح طلبان از شانس خوبی برای پیروزی در انتخابات 24 اسفند برخوردارند پیش بینی کرد جبهه اصلاحات بیش از 50 درصد آرا را به خود اختصاص خواهد داد.

محمد هاشمی عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی : با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده اگر شانس جبهه اصلاحات در انتخابات آتی بهتر از اصولگرایان نباشد، بدتر هم نیست.

وی با اشاره به موضوع تعیین صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس هشتم، افزود: در تهران برای اصلاح طلبان شرایط رقابتی برابر نیست اما با این حال می توان گفت که شانس اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم در تهران بیشتر از شهرستانهاست.

هاشمی ضمن اظهار بی اطلاعی از وضعیت لیست های اصلاح طلبان در شهرستانها، ادامه داد: اگر شرایط اصلاح طلبان در شهرستانها هم مشابه تهران باشد می توان گفت، اصلاح طلبان از وضعیت نسبتا خوبی در انتخابات برخوردارند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با اشاره به عملکرد اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم، تصریح کرد: اصولگرایان نیز خیلی منسجم وارد انتخابات نشدند در حالیکه توقع ما این بود که آنان منسجم تر وارد صحنه شوند و اکنون اصولگرایان نیز با چند لیست وارد عرصه انتخابات مجلس هشتم شده اند.

این عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: درهر حال نتیجه انتخابات آتی منوط به میزان مشارکت مردم و شرایط برگزاری انتخابات است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

معلم 20 اسفند 1386

این دفعه نوبت معلمان محروم است که به مجلس بروند . اجرای نظام هماهنگ حقوق فرهنگیان توسط نمایندگان فرهنگی مجلس هشتم بیاد روزهایی که جلوی مجلس هفتم در تهران انتظار می کشیدند . معلمان کرسی مجلس را نمی خواهند ؛ تریبون مجلس را می خواهند .... رجایی معلم بود ؛ معلم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.